آسمان مال آن هاست

وب سایت حسین محمدی نصرآبادی

آسمان مال آن هاست

وب سایت حسین محمدی نصرآبادی

تبریک ویژه و متفاوت به آقای حسن روحانی

رئیس جمهور منتخب، جناب حجت الاسلام روحانی
دو روز پیش در کمال آرامش و امنیت، در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیروز شدید، این پیروزی را صمیمانه خدمت شما تبریک عرض می کنم. طرفداران شما در کمال آرامش و امنیت در خیابانها جشن گرفتند، این آرامش و پیروزی را مرهون شهدایی هستیم که در سال 88 برای حفظ جمهوری اسلامی جان دادند، درغیر این صورت امروز نه اسلامی بود نه جمهوری که ما انتخاب کنندگان و شما با لباس اسلامی روحانیت رییس جمهوریتش باشید ...

  

بسجی همیشه مظلوم است، هشت سال جنگید و به برادی کشی متهم شد، هشت ماه در وسط خیابان از آراء مردم در مقابل فتنه دفاع کرد و فحش خورد. حالا هم که به رای مردم احترام گذاشت، مسخره می شود! ای کاش رقیبان ما میدانستند که اگر هر گروهی میخواست در مقابل رای مردم (حجت الاسلام روحانی)، بایستد و تمکین نکند بسیج همان برخوردی را با آنها میکرد که در سال 88 کرد.


هنوز آن خاطره تلخ روز عاشورا در خاطرمان هست، آن روزی که این متن را "حجت بر شما مردم تمام شد، وقت شکست سکوت و دفاع از حق است" را با ناراحتی و عصبانیت تمام نوشتم... انشالله ما پاسدار رای شما خواهیم بود و شما پاسدار ارزش ها و اعتقادات مردم ایران اسلامی.


بسیجی مَرد است، از آراء رقیب همچون محافظت میکند که از ناموس خود. حجت الاسلام روحانی از صندوق دولتی بیرون آمد که به تقلب 11 میلیونی متهم بود ولی از 250 هزار رای اضافه بر 50 درصد محافظت کرد تا امروز همان ها که دیروز ادعای تقلب داشتند به پاک بودن انتخابات اعتراف کنند. و ما هم خدا را شاکریم که تحت لوای ولایت طعم شیرین پیروزی 72.7 درصدی را میچشیم.

به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای 88، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم