آسمان مال آن هاست

وب سایت حسین محمدی نصرآبادی

آسمان مال آن هاست

وب سایت حسین محمدی نصرآبادی

صحبتی با آقا پسرهای دم بخت و حتی بعد از عقد!

سلام علیکم! 

یه سلام مردونه و خیلی جدی برای شروع بی مقدمه یه صحبت خیلی جدی!


اواخر سال گذشته با توجه به تجربه های بسیار دوستانم و خودم درمورد خواستگاری رفتن و مشکلات عجیبی که سر راه بود، مطلبی نوشتم با عنوان:  صحبتی با خانواده دخترخانم های دم بخت!


از خدا که پنهان نیست، از شما چه پنهون که حق به جانب و با توپ پر نوشته بودم، با اینکه آخرش سعی کردم بی طرف بشه متن! اما نتیجه چیزی شد بسیار نزدیک به حقیقت، البته حقیقتی واقع گرایانه... 


 یه هدیه 20.000 تومانی برای خرید از سایت باسلام برای شما خواننده گرامی: دریافت هدیه


متاسفانه و متاسفانه و متاسفانه دیدم چند تن از خواهرهای متاهل، باز هم متاسفانه... آمدند و نظرات ارزشمندی دادند از پسرهایی که من توصیف کرده بودم و اکنون همسرهای این خانم ها هستند... ولی با اما... ولی با امایی همراه هست این داستان..


می تونید نظرات مطلب "  صحبتی با خانواده دخترخانم های دم بخت! " رو در  قسمت نظرات آن (+) مطالعه کنید و سپس به ادامه مطلب بپردازید تا به خوبی متوجه منظور مطلب بشوید انشالله. البته به گونه ای ادامه پیدا می کند مطلب که اگر آن ها را مطالعه نکنید هم مسئله ای پیش نمی آید.


بله کجا بودیم؟ آها: بزرگوارانی نظر قرار داده بودند که ما با چنین پسرهای خوبی که شما توصیف کردید، دقیقا با همین ظاهری (مذهبی) که در مطلب بیان شده ازدواج کردیم... اما...


اما ایشان خلاف آنچه که در جلسات طولانی بین مان گفته بود عمل کرد:

الف: اما ایشان بر خلاف اعتقاداتی که به زبان بیان کرده بود اهل دورغ و غیبت و تمسخر است.

ب: اما ایشان بر خلاف اعتقاداتی که لسانا در جلسات خواستگاری گفته بود عمل کرد.

ج: اما ایشان به وعده هایشان برای خریدهای ازدواج و خرید خانه عمل نکرد.

د: اما ایشان اهل تلاش و کوشش برای رفاه و رزق و روزی خانواده نیستند.

ک: اما ایشان در جواب کار نکردن های خودش می گوید رزق و روزی ما همین قدر است! 

ق: اما ایشان احترام من را نگه نمیدارد و تحقیر و توهین و تهدید به طلاق می کند!

 و اماهای دیگر...


بی دینی در قابل روشنفکری: یا یک مدل دیگر، فردی که ظاهری بسیار مذهبی داشته ولی شرایط خلاف شرع عروس خانم را به راحتی قبول کرده است و الان باهم خوشبخت هستند! ( برادرشان در تعریف از ارزش صداقت این مثال را زده بودند که حتی این هم جای صحبت دارد و حدیث های آن را ذکر میکنم در ادامه انشالله)  در زندگی ظاهری دنیا..



از دیگر دوستانم بصورت مجازی و حضوری پرسیدم و تایید کردند نظرات رو متاسفانه، و مجبور شدم دست به کیبرد ببرم برای یاداوری حق!


و اما جواب هایی دندان شکن و بدون تعارف با آقا پسرهای دم بخت و آقا پسرهای بکم بعد از دم بخت یا همان بعد از عقد: !


به ترتیب از بالا:


الف: غیبت و تمسخر به شدت در دین مبین اسلام نهی و مذمت شده است:


پیامبر صلى الله علیه و آله در حدیث گرانقدری می فرمایند:


اَلغیبَةُ اَسرَعُ فى دینِ الرَّجُلِ المُسلِمِ مِنَ الکِلَةِ فى جَوفِهِ؛

غیبت کردن در (نابودى) دین مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.


و همچنین در سوره مبارکه الحجرات، جزء ۲۶ می خوانیم:


یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا یَسْخَرْ قَومٌ مِّن قَوْمٍ عَسَى أَن یَکُونُوا خَیْرًا مِّنْهُمْ وَلَا نِسَاء مِّن نِّسَاء عَسَى أَن یَکُنَّ خَیْرًا مِّنْهُنَّ وَلَا تَلْمِزُوا أَنفُسَکُمْ وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ بِئْسَ الاِسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِیمَانِ وَمَن لَّمْ یَتُبْ فَأُوْلَئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ ﴿۱۱﴾


اى کسانى که ایمان آورده‏اید نباید قومى قوم دیگر را ریشخند کند شاید آنها از اینها بهتر باشند و نباید زنانى زنان [دیگر] را [ریشخند کنند ] شاید آنها از اینها بهتر باشند و از یکدیگر عیب مگیرید و به همدیگر لقبهاى زشت مدهید چه ناپسندیده است نام زشت پس از ایمان و هر که توبه نکرد آنان خود ستمکارند (۱۱)


 مطالعه بیشتر درمورد این آیه.


و چه ختم فصل الختامی قوی تر از متن صریح قرآن و حدیث از پیامبر اکرم (ص)...!


و صد البته این دو حدیث قطره ای از ده ها حدیث در مورد غیبت و تمسخر هستند! و هرکس ادعای مذهبی بودن دارد و اهل اینهاست، به صراحت و با استناد به احادیث می گویم، شما مذهبی نیستید که هیچ، مسلمان هم نیستید!!!


شما می توانید حدیث های بسیار دیگری را درباره غیبت، در سایت آوینی، , چند حدیث درباره شوخی و تمسخر را در وبلاگ علمی مطالعه کنید. 


..............................


ب و ج: در باب وفاع به عهد و پیمان و قول هم مطمئنا احادیث بسیار و آیه های قرآن را به خوبی به خاطر دارید، در قرآن کریم 32 بار در باره کلمه عهد و پیمان و وفای به آن تذکر داده شده است و در حدیث گرانبهایی از رسول اکرم صل الله علیه و آله، میخوانیم:


لادین لمن لا عهد له

آنکس که وفای به عهد و پیمان نکند، دین ندارد.

﴿/ بحارالانوار/ج٧٥/ص٩٦﴾


و همچنین در سوره الرعد در مورد مومنین می خوانیم:


الَّذِینَ یُوفُونَ بِعَهْدِ اللّهِ وَلاَ یِنقُضُونَ الْمِیثَاقَ ﴿۲۰﴾

همانان که به پیمان خدا وفادارند و عهد [او] را نمى‏شکنند (۲۰)


و مطمنئنا آن پسری که به عهد خود وفا نمی کند را نمی توان نه تنها مذهبی و حزب اللهی به شمار آورد، بلکه در مسلمان بودن او شبهه وارد است!!!


احادیث بیشمار دیگر را می توانید در سایت بولتن و صدای معصومین مطالعه کنید.


..............................


د و ک: در هیچ کجای دین مبین اسلام آورده نشده است که کار نکنید، چرا که رزق شما مشخص است و دو دستی در سبدی از آسمان برایتان می اندازند آن را!! 


در این رابطه امام حسن عسکری (ع) فرموده اند : گرچه خداوند در نظام حکیمانه ی آفرینش ، ارزاق مردم را تضمین کرده است ولی مبادا اندیشه ی ضمانت خداوند رازق، مغرورتان سازد و شما را از انجام فریضه ی کار و کوشش باز دارد.

منبع : تحف العقول ،ص489


و همچنین رسول الله (صلی الله علیه و آله) می فرمایند: 


 اَلْعِبادَﺓُ عَشَرَﺓَ اَجْزاءٍ تِسْعَـﺔٌ مِنْها فی طَلَبِ الْحَلالِ

عبادت ده جزء است که نه جزء آن در کار و تلاش برای به دست آوردن روزی حلال است.

منبع: مستدرک الوسائل، ج۱۳، ص۱۲


و مگر در آن روایت نخوانده ایم که امام معصوم فردی را دائم در حال عبادت دیدند و تذکر دادند که ایشان چه زمانی برای رزق و رفاه خانواده تلاش کند و این عبادت به تنهایی قابل قبول نیست؟


و آیا نمی دانید کار برای رفاه خانواده ثوابی همانند جهاد در راه خدا دارد؟


احادیث بسیار دیگری در سایت آوینی، وبلاگ حدیث ، سایت رسولِ نور و تبیان، در تایید این موضوع قرار داده شده است که می توایند مطالعه کنید!


آیا اگر من و شما به این ها عمل نکنیم نه تنها مذهبی و حزب اللهی، حتی آیا می توانیم ادعای مسلمانی کنیم!!؟


دو جلسه سخنرانی زیر از استاد پناهیان برای اینگونه افراد کافی است، سخنرانی های بسیار جذاب و صریح در مورد وظیفه مومن در کسب روزی حلال و رفاه خانواده و جامعه ی او. پیشنهاد می کنم حتما آنها رو گوش کنید.



..............................

 یه هدیه 20.000 تومانی برای خرید از سایت باسلام برای شما خواننده گرامی: دریافت هدیه



ق: بسیار متاسف هستم که باید حدیث هایی را در مورد احترام و محبت به همسر، این اصل روشن تر از روز بنویسم برای آن اقا پسری که همسر گرامیشان در مطلب صخبتی با دخترهای دم بخت، از بی احترامی های ایشان، دردل کرده بودند... 


 امام سجاد علیه‏السلام در این باره می فرمایند:

وَ اَمّا حَقُّ الزَّوجَةِ فَاَنْ تَعْلَمَ اَنَّ اللّه‏َ عَزَّوَجَلَّ جَعَلَها لَکَ سَکَنا وَ اُنْسا فَتَعْلَمَ اَنَّ ذلِکَ نِعْمَةٌ مِنَ اللّه‏ِ عَلَیْکَ فَـتُـکْرِمَها وَ تَرْفُقَ بِها وَ اِنْ کانَ حَقُّکَ اَوجَبَ فَاِنَّ لَها عَلَیْکَ اَنْ تَرْحَمَها؛


حق زن این است که بدانى خداوند عزوجل او را مایه آرامش و انس تو قرار داده و این نعمتى از جانب اوست، پس احترامش کن و با او مدارا نما، هر چند حق تو بر او واجب‏تر است اما این حق اوست که با او مهربان باشى.


منبع: من لایحضره الفقیه، ج 2، ص 621، ح 3214

 

امام صادق(ع) می فرمایند:

من اخلاق الانبیاء حبّ النساء.

محبت نسبت به زن از اخلاق انبیاء است.


صدالبته این روایات بسیار اند، شما می توانید متن بسیار زیبایی را در باره محبت به همسر در سایت تبیان مطالعه بفرمایید.


کافی نیست این همه روایت و تاکید بر محبت و احترام به همسر و خانواده؟ آیا آن کسی که اینگونه نیست رسم مسلمانی می داند؟ صد البته که چنین فردی تنها ادعای مذهبی بودن دارد اما مسلمان هم نیست!!!


..............................


اگر بخواهم از این موضوعات بنویسم بسیار است، اما بهتر است در ادامه یک موضوع بسیار عجیب و رایج و بد را بررسی کنیم!!!!


بی دینی با ظاهر روشنفکری: متاسفانه بعضی از آقا پسرها هم به اسم مذهبی ها و تنها با ظاهری شبیه به این قشر، کارهای خلاف شرع می کنند و خودشان و اطرافیان شان هم آن را مبنی بر روشنفکری شان می دانند و نه سستی شان در دین. 


و به این راحتی آبروی یک قشر بزرگ و معتقد برده می شود. مانند نظری که در مطلب صحتبی با دخترهای دم بخت گذارده شده بود در توضیح اهمیت تفاهم و صداقت... اما تفاهمی که به نشان از سستی در دیدن بود و لازم دیدم در مورد این قشر تذکری جدی بدهم.


آری بسیاری هستند که با ظاهری مذهبی و هشت من ریش!! ده مدل انگشتر مذهبی، به محض ازدواج از شب عروسی و رقصیدن های ده مدله!! شروع می کنند و از فردای آن روز هم در زندگی شخصی خویش از هر حریمی می خواهند عبور می کنند...


این ها هم جزء قشر مذهبی ها نیستند و بعید می دانم مسلمانی شان هم چنان چنگی به دلِ نامه ی اعمالشان بزند، وقتی با هر شرط غیر شرعی همسر و هر سبک غیر دینی زندگی می کنند. 


اسلام به ذات خود ندارد عیبی

هر عیب که هست از مسلمانی ماست


انشالله  تنها با عمل به واجبات و آنچه می دانیم، الگلوی یک مسلمان و بچه حزب اللهی واقعی باشیم و با اشتباهات شخصی و سستی در دین آبروی این سراچ منیر را خدشه دار نکنیم.


مطمئنا اگر من و شما، یک مسلمان پایبند و عادی هم باشیم، نه بیشتر حتی! جامعه ما بهشت خواهد شد. 


انشالله به این ترتیب برای زندگی در جامعه آرمانی مان به رهبری امام زمان (عج) تمرین و عادت کنیم.


مطالب مرتبط: 


بازنشر شده در: رجانیوز - عمارنامه - عرش نیوز - فردو نیوز - خیبرآنلاین - حریم یاس - 

نظرات 22 + ارسال نظر
مصطفی بخشی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ http://shahrahedalat.blogfa.com

سلام.

چرا آیت الله مصباح خود را هزینه می کند؟!

عنوان مطلب جدید وبلاگ شاهراه عدالت

در خدمتیم. یاعلی

سیده زهرا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

همسر من هم ظاهر مذهبی داره هم باطن مذهبی یعنی خیلی از مسائلی که مدعیان مذهبی بودن، رعایت نمیکنند رعایت میکنه از غیبت نکردن و دروغ نگفتن و عبادات و مستحبات و گناه نکردن و ... ولی یه چیزی که هست هنوز بعد شش اسل از عقد با من فکر میکنه مجرده!! منظورم کار و کوشش و اینا برای مال حلال نیست الحمدلله اهل این کارا هست ولی مثلا معتقده همون طور که بچگی هاش با پدر مادرش به شهر آبا و اجدادی اش میرفته به هر مناسبتی من جمله تعطیلات عید,الانم فکر میکنه باز باید همون طور رفتار کنه نمیگه الان دیگه متاهلم و زنم هم حق داره بگه تعطیلات را جای دیگه بریم البته هر موقع بگم بریم مشهد یا شیراز یا هر جای دیگه میگه باشه میریم ولی تا تقی به توقی میخوره و تعطیلی پیش میاد میگه بریم شهرمون
یه چیز دیگه اینکه به شدت در مقابل خانواده اش منفعله یعنی مثلا اگه جایی بریم با هم هر چی اونا بگن میگه چشم یه بار این نظر نمیده همش میگه باید تابع جمع باشیم!! نمیگه ما هم میتونیم پیشنهاد بدیم از من که نمیپرسه نظر تو چیه پیش کش نظر خودشم نمیگه
هر رفتاری با من یا خودش داشته باشند دم بر نمیاره میگه عیبی نداره تو تحمل کن نمیگه یه بار اعتراض کنم شاید دفعه بعد این رفتار زشت را نداشته باشند شاید اصلا بفهمند دارند اشتباه میکنند این رفتاراش واقعا منو عصبانی میکنه بعد وقتی من حرف میزنم میگه همش غر میزنی، نیمگه دلیل غر زدنم چیه

الحمدلله که چنین همسرخوب ومومنی دارید، انشالله سایه شون بالا سرتون باشه

در مورد رفتن به وطن که شخصا درک شون میکنم، بنده هم عاشق بیابون های وطنم هستم و از شمال برام قشنگ تر هستند، این یه چیز ذاتیه خواهرم :دی

اما درمورد اینکه دوست دارید اونجایی که شما میگید بروید، پیشنهاد می کنم از قبل برای تعطیلی ها برنامه ریزی کنید که همش سر از شهرستان همسرتون سر در نیارید، یا اینکه در لحظه های خوبی و خوشی که کنار هم دارید، بهشون با کلی محبت و توجه بگید که دوست دارید جاهای دیگه هم بروید تا اینکه همش وطن ایشون باشه

در مورد خانواده هم، حدس میزنم ایشون فرزند بزرگ خانواده نباشند، در نتیجه در مقابل خانواده منفعل هستند ( معمولا بچه های بزرگ مقابل خانواده مقاومت زیادی هم می کنند و برعکسش بچه های کوچیک هستند) یا اینکه رودروایسی دارند با خانواده و یا اینکه خانواده شون سنتی است و فرزند تابع...

حالا پیشنهادی که به ذهن من میرسه، اینه که شما با خانواده شون رابطه تون رو قوی کنید به طوری که دخترشون حساب بشید و ازتون نظر بپرسند و اینجوری شما خودتون نظرتون رو مستقیم بگید و انشالا بهش توجه می کنند

در مورد پاسخ ایشون در مقابل رفتار نامناسب هم باهاشون صحبت کنید در شرایط مناسب، از طرفی هم خودتون در نهایت احترام و کاملا مستقیم به کسی که بی احترامی میکنه تذکر بدید و خواهش کنید رعایت کنند، اینجوری غیرت ایشون هم تحریک میشه و بعدا ایشون تذکر میده! البته احترام بزرگ تر اولویت داره

در کل در مورد انتقاد به یک آقا، بهتره در قالب محبت و توجه نظراتتون رو بهشون بگید، در غیر این صورت به صورت پیش فرض غر حساب میشه!

خلاصه مطلب، محبت و رسیدگی به همسر، راه حل همه ی مسائل و راه گشای همه ی خوشی هاست

انشالله زیر سایه امام زمان، خوشبخت و سعادتمند باشید.

من شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

خداروشکر همسر بنده هم ظاهر بسیار بسیار مذهبی دارن بسیار هم بااخلاق هستند

الحمدلله

مستضعفین شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ق.ظ

حساب دو دوتاچهارتای هاشمی
حساب دو دوتا چهارتای هاشمی در مورد آینده آیت الله ریشهری در پیگیری پرونده سید مهدی هاشمی برادر داماد آیت الله منتظری

آیت الله ریشهری در پاسخ به سوال مجری برنامه شناسنامه که از او پرسیده بود در آیا در آن زمان اشخاصی در بدنه نظام بودند که به شما توصیه کنند دست از پیگیری این پرونده بردارید که آیت الله در جواب از مکالمه خود با هاشمی رفسنجانی و نوع دیدگاه حساب گرایانه ایشان میگوید و ازآن به حساب دو دوتا چهارتا در مقابل رفتار تکلیف گرایانه تعبیر میکند. فیلم را در ادامه ببنید

http://mostazafin.tv/latest-video/video/218_reishahri_hashemi

صیر و صلاه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://yaasekabud.blogfa.com

سلام
این روز ها با نزدیک شدن به انتخابات شاهدیم برخی کاندیدا ها موضوعاتی را به عنوان نقاط ضعف دولت مطرح می کنند که نقطه قوت است. رهبر انقلاب قبلا به این مواضع پاسخ گفته اند.
پاسخ رهبر انقلاب را در آدرس زیر بخوانید.
http://yaasekabud.blogfa.com/post-77.aspx

خودکارانقلابی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ http://khodkareenghelabe.blog.ir

شخصیت علامه محمدتقی مصباح یزدی از نگاه ولی مسلمین جهان امام خامنه ای

در khodkareenghelabe.blog.ir

حمیدرضا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام. خسته نباشید.وبلاگ بسیار زیبا و آموزنده ای دارید. از شما تشکر می کنم. برای دفعه اول که آمدم واقعا استفاده کردم. فقط میشه یک لطفی بکنید این قرائت زمینه سایت رو که واقعا لذت بخش است رو یه لینک چیزی بدید من دانلود کنم ؟ نه میدونم قاریش کیه و نه می‌دونم چطوری میتونم پیداش کنم. خیلی لطف می‌کنید. ممنون.

سلام علیکم
لطف دارید شما
انشالله مفید بوده باشه

بله این لینک دانلود تلاوت های این بزرگوار می باشد
محمد اللیثی

http://www.telavatquran.blogfa.com/post-7.aspx

و

http://www.telavat.com/Recites/Reciter.aspx?rid=37&m=2

و

http://saeedie.blogfa.com/tag/%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D9%84%DB%8C%D8%AB%DB%8C

صیر و صلاه چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام
با توجه به اظهارات اخیر اعضای ائتلاف پیشرفت در مورد حوزه سیاست خارجی، مقایسه ای در مورد این اظهارات با بیانات رهبر انقلاب صورت گرفته است.
با "از جامعه جهانی رهبر انقلاب تا جامعه جهانی 1+2" به روز هستم.
Yaasekabud.blogfa.com

مانا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ http://mana1390. blogfa.com

نیمدانم چرا انقدر همه زوم کردند روی ما جوانها همه تقصی رهاهماز ب یکفایتی ماست( اندوه)
یکی نیست ببینه مادر پدر من شخصا چقدر خواستگار رد کردند منر ا هم آدم حساب نکردند که می پسندم یا نه. خوب الان چکا رکنم دعوا کنم باهاشون؟ بگذار پای قضا وقدر؟ بگذارم پای اینکه زیاد دختر خوبی بودم و دنبال دوست و رفیق نرفتم؟ یا بقول بعضی ها بخار ی ازم بلند نیم شده ور دلم ننه بابام ماندم( همه تقصی رها گردن خودم). باشه همه اش گردن خودم. اما کمی به سخت گیر ی خانواده ها بنویسید نه ما دختر پسرها. ولله من همان۱۸ سالگی میخواستم اما این والدین محترم گفتند زود باشه درس.. باش عقلش کامل باشه به ووووو برسه.
بگذریم.
مرسی حرفای جالبی توی سایت زدید چندبار سر زدم لذت بردم. تشکر

سلام علیکم
بروی چشم در مورد این موضوع هم می نویسم، اتفاقا در مورد این مسائل هم حدیث های تند و شدیدی داریم که باید پدر مادر ها بدانند.

همچنین مسائل اجتماعی ش هم خیلی مهمه.

خواهرم من و همه ی دوستان من هم که پسر بودیم و خانواده هامان تقریبا مذهبی، هرکدام حداقل دوسه سال تلاش کردیم تا راضی شدند ازدواج کنیم، برای اکثر جوون ها همین طوره متاسفانه

انشالله کمی مشغله کاری و درسی ام اجازه بدهد از این موضوع هم خواهم نوشت، با تیتری تقریبا اینگونه:

صحبتی با پدر مادرهایی که دختر و پسر دم بخت دارند.

حسینیه کاخ سفید دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ http://kakhesefid.blogfa.com

سلام علیکم
انشاالله که خسته نباشید ...
بارها وبلاگهایی تاسیس کردم که توسط سایت شکارچی بسیجی هک شد، از جمله وبلاگهای بنده "پابرهنگان ایران و حمید سطوتی" بود. اما اینبار با وبلاگ "حسینیه کاخ سفید"و با یک پشتیبانی قوی و قوای بیشتر وارد عرصه بلاگ شدم.دوستان محترم وبلاگ "حسینیه کاخ سفید" پذیرای مقالات ، عکس ها و نظرات شما خواهد بود.
از شما دعوت می شود در افتتاحیه وبلاگ شرکت کنید و در صورت درخواست تبادل لینک داشته باشیم ...
یاعلی
بسیجی حمید سطوتی

حرف تو دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ http://harfeto.ir

سلام و خدا قوت

این مطلب شما در سایت "حرف تو" منتشر شد

آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/7500

با لینک سایت حرف تو وبلاگ نویسان ارزشی را حمایت کنید

در صورت تمایل هنگام به روز شدن وبلاگ خود، ما را مطلع سازید.

هدیه سایت "حرف تو" به شما افسر جنگ نرم:
امام صادق(ع) فرمود: اگر بنده در سوراخ حشره ای هم باشد، خدا روزی (مقدر شده) او را میدهد، پس در طلب روزی آرامش خود را حفظ کنید.

من او یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ق.ظ http://mahtab1313.blogfa.com/post/31



سلام گرامی خیلی خوشحالمون می کنین که شما هم شرکت کنین.
اگه رئیس جمهور بشین...

آرمان شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ

خیلی دلم سوخت، تورو خدا مواظب باشین... به اثر سجده روی پیشونی، به اینکه خادم مرقد باشه، یا فرمانده بسیج یا حتی پوشیه زدن خانمها فقط نیگاه نکنین از کتابهایی که «مطالعه» میکنه بپرسین از «احساسش» نسبت به موسیقی، از احادیثی که بلده و حفظ کرده و ... نظرش در مورد فتواهای حساس مثل رقص، تقلب و ...
دیدم که میگم.مقلد رهبری بود، نظر رهبری رو در مورد یک حکم خاص قبول نمیتونست بکنه!!

سلام علیکم
بله کلا باید قید ظاهر رو زد و شدیدا عاقلانه و زیرکانه انتخاب کردن
مومن زیرک باید باشه طبق احادیث

خیبرآنلاین شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ http://kheybaronline.ir

سلام
نوشته شما در ستون وبلاگ سایت "خیبرآنلاین" منتشر شد.
یاعلی

سلام علیکم
خیلی ممنون

مهم نیست چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ

شاید بعضیا که این مطالب شما را بخونن به این نتیجه برسن که عقلانی است که همون مهریه بالا بذارن
ولی باید این اضافه کرد که اگر شوهر آدم پدرسوخته باشه چه به اصطلاح مذهبی باشه چه غیر مذهبی چنان بلایی به سر اون دختر بیچاره میارن که کار به جایی میرسه که دختر میگه مهرم حلال جونم آزاد!!!!!
هر مشکلی هست از شناخت ماست

سلام علیک
واقعیت ش هدف متن مهریه بالا نبود، بلکه ملاک های یک همسر مذهبی و حزب الله بود، کدوم قسمت مطلب این رو می رسونه که مهریه بالا بهتر است؟

بله صحبت شما درسته.. انشالله همه ی زوج ها خوشبخت باشند و کار به اینجاها نکشه که حتی گرفتن اون مهریه ارزشی نداره

مهسا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام
متاسفانه حرف زدن چه آسان و عمل کردن چه سخت!
شما 100 بار دیگه هم از این احادیث بنویس. شاید خودت و خیلی دیگه از امسال خودت هم از این حرفا بزنن اما پای عمل که میشید همتون نمرتون منفی هست!
از این حرفها منم بلدم! اما عمل.........
خسته شدم از بس آدمایی مثل شما شعار دادن

سلام علیکم خواهرم
علت نوشتن شدن این متن دقیقا همین صحبت ارزشمند شما بود، در پست "صحبتی با خانواده دخترهای دم بخت" نیز چند تن از خواهران متاهل نظراتی قرار داده بودند که همسرانشان اینگونه افرادی بوده اند و به وعده های خود عمل نکردند و ...

من هم در آنجا قول داده بودم مطلبی در تذکر به خودم در درجه اول و سپس به آن برادران که در حال اشتباه و کوتاهی هستند بنویسم، بلکه تذکر بپذیریم

انشالله به لطف خدا نتیجه خواهد داشت در حد و وسع این وبلاگ نا قابل

بله حق با شماست، عمل به نصف اینها هم اسباب سعادت و خوشبختی است

انشالله اینگونه باشیم. نهایت تلاش بنده هم همین است

التمس دعا

مصطفایی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام.لطفا به اقای مدیسه بگید برگردن
شما رو در عمارنامه دیدم
http://sajjadrahimimadiseh.blogfa.com
حیف ایشونه که برن و بلاگفا رو رها کنن اونم ایشونی که کم درباره خانم ها مطلب نذاشتن و خود من اینطوری باهاشون اشنا شدم.تخصص ایشون بیزینسه.اینم سایت تخصصیشون هست:
http://madisehco.blogfa.com
خواهش میکنم بهشون شما بگید برگردن[گریه]
نمی دونم.شاید دوری از خانوادشون از اصفهان این تاثیر رو روشون گذاشته...
شما نمی تونید براشون کاری کنید؟![ناراحت]
سلام.لطفا به اقای مدیسه بگید برگردن
http://sajjadrahimimadiseh.blogfa.com
حیف ایشونه که برن و بلاگفا رو رها کنن اونم ایشونی که کم درباره خانم ها مطلب نذاشتن و خود من اینطوری باهاشون اشنا شدم.تخصص ایشون بیزینسه.اینم سایت تخصصیشون هست:
http://madisehco.blogfa.com
خواهش میکنم بهشون شما بگید برگردن[گریه]
نمی دونم.شاید دوری از خانوادشون از اصفهان این تاثیر رو روشون گذاشته...
شما نمی تونید براشون کاری کنید؟![ناراحت]
پدرشون استاد دانشگاهن علوم پزشکی

م م دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام مطالبتون عالی بود .میشه گفت پیشاپیش هدیه روز زن رو تقدیم خانوم ها کردید .به شرطی که همگی هم خانوم ها هم اقایان گوش شنوا داشته باشند.انشا الله همه جوونهای عزیز که در شرف ازدواج هستند به زودی و با دیدی باز صاحب همراه خوبی برای ادامه زندگی بشوند......البته بعد از سخن های گرانقدر شما یه نکته مهم نباید فراموش بشود .......توکل توکل توکل ....................سربلند باشید

حدیث یار دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.hadiseyar.mihanblog.com

سلام
خسته نباشید
و خدا قوت الهی به شما که مطلبی در نیاز امروز نوشتید
اما در خصوص این خانم چند نکته باید عرض شود ...
به نظر بنده خانم های ما در انتخاب همسر خیلی زیرک نیستن
یا اینکه ملاک های اصلی آنها فراموش شده
و در تحقیقات و یا جلسات حضوری خوب انجام نگرفته
اما باز هم راه حل وجود دارد و نباید خود را بدبخت خواند و دنبال راه جدید و مسیر مشخص گشت که میتوان پیدا کرد ........
اما ...
در این مدت مشخص که خودم برای ازدواج دست بکار شدم...
متاسفانه چند انحراف در خانواده های مذهبی بوجود آمده
یکی که در بالا ذکر کردم ... نوع توجه به حجاب و پوشش
قبول دارن اما فقط در بیرون
نوعی انحراف از تاثیرات دیگران
و یک سری دیدگاه های دیگر که متاسفانه اکثر این رفتار ها را از دانشگاه به ارث میبرن
و این هم در انتخاب موثر است
که هیچ وقت برای انتخاب نباید اصول خود شخص زیر سوال برود
و براحتی از کنار اصول گذشت
فقط نکته ی آخر حتما سخنرانی های استاد شهاب مرادی رو گوش کنید
یا علی

عمارنامه دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.ammarname.ir

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/21336
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

احمد دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ http://karamad.info/

اولا آب سرد تو یخچاله.
دوما برو دنبال بازیت بابا

ع دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://ع

خوب بود تقبل الله

فکر می کنم اون خانم در مذهبی بودن شوهرشون زیاد تحقیق نکردن و گرنه چنین رفتارهایی قابل تشخیص هست حد اقل از طریق پرس و جو از دوستان و اقوام و بررسی دقیق

مذهبی بودن فقط ریش و نماز و روزه نیست خیلی مسائل ریزی رو در بر میگیره که اگر بهشون جدی و دقیق نگاه کنیم ریشه خیلی از مشکلات آینده رو می بینیم

(بی تجربه نیستما یه بچه هم دارم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد