آسمان مال آن هاست

وب سایت حسین محمدی نصرآبادی

آسمان مال آن هاست

وب سایت حسین محمدی نصرآبادی

سفارش ساخت کتاب فلش و طراحی مجله فلش و طراحی کاتالوگ آنلاین

کتاب فلش یا مجله های فلش که از آنها به کاتالوگ آنلاین و مولتی مدیا نیز می شود، از جمله جذاب ترین و مفیدترین محصولات فلش هستند که در فضای اینترنت می توانند جایگزینی مناسب برای کتاب ها و مجله ها و بخصوص فایل پی دی اف آنها باشند.


این نوع مجله که بعضا به فلیپ بوک یا کتاب هایی که ورق می خورند نیز شناخته می شوند دارای ویژگی های بسیار جذابی هستند که برخی از آنها را ذکر خواهیم کرد:


در طراحی کتاب یا مجله فلش، در ساده ترین حالت می توان با تبدیل پی دی اف به کتاب فلش یا مجله فلش (تبدیل PDF به کتاب فلش)، مطالعه آن را جذاب نموده و با توجه به گرفتن حالت کتاب، طراحی گرافیکی مناسب تری نیز برای آن صورت بگیرد.


 یه هدیه 20.000 تومانی برای خرید از سایت باسلام برای شما خواننده گرامی: دریافت هدیه


ویژگی دیگری که اهمیت بسیار زیادی برای مدیران سایت ها و مسئولین بولتن های سازمانی برای طراحی کاتالوگ یا مجله های آنلاین دارد، عدم نیاز به دانلود تمامی پی دی اف یا مجله با هر فرمت دیگر، توسط کاربران است. این موضوع ضمن صرفه جویی در منابع هاست و سی پی یو سرور اصلی، مورد استقبال مخاطبین نیز صورت می گیرد، چرا که کاربر بعد از انتخاب مطلب خود از فهرست، بدون نیاز به لود کردن صفحه های اضافه ی دیگر، به سرعت می تواند به سراغ آنها رفته و تنها صفحه های مورد نظر کاربر برای وی بارگزاری می گردد.


جهت سفارش کاتالوگ آنلاین و مجله فلش اینجا کلیک کنید



مجله های فلش آنلاین، ویژگی جذاب و منحصر به فرد دیگری را نیز دارند که فعلا منحصر به کتاب های فلش می باشد و آن هم امکان استفاده از فیلم و صوت و انیمیشن در صفحه های کتاب است که پس از بارگزاری صفحه، آنها نیز بارگزاری می شوند.


این امکان با تبدیل کتاب به یک مجله ی فلش و مولتی مدیای تعاملی، کاربران را بیش از پیش علاقه مند به مطالعه نموده و کیفیت متنی و بصری کار نیز دوچندتان می شود.


ویژگی های دیگری مانند امکان علامت گذاری یا نوشتن یادداشت، در کنار قابلیت بسیار مفید استفاده پرتابل این مجلات فلش می تواند مورد توجه مشتریان و سازمان ها باشد. 


همچنین شرکت ها می توانند در سی دی های تبلیغاتی خود و یا قسمت دانلود کاتالوگ های سایت خود، فایل اجرایی مجله را به صورت یکجا در اختیار مخاطبان و مشتریان قرار بدهند تا آنها بدون نیاز به اینترنت و در رایانه شخصی و یا تبلت خود (مجهز به پلیر فلش) به مطالعه ی کتاب یا مجله فلش بپردازند.


از این رو و با توجه به احساس نیاز و درخواست مکرر مشتریان، بنده نیز بر آن شدم تا طراحی مجله فلش، طراحی کتاب فلش و کاتالوگ های آنلاین را به خدمات طراحی بنر فلش و تیزرهای تبلیغاتی و اینتروهای فلش، اضافه نمایم.


جهت مشاهده مجله فلش ساده ی زیر روی تصویر کلیک نمایید

طراحی کتاب فلش و طراحی مجله فلش و طراحی flip book


به منظور سفارش این محصول می توانید با ورد به صفحه نمونه کارها و سفارش (کلیک کنید)، درخواست خود را از راه های مختلفی که به اطلاع رسیده است، با بنده در میان گذارید.


ان شاءالله به زودی امکان طراحی مجله فلش سه بعدی نیز فراهم خواهد شد.


برای ورود و مشاهده نمونه بنرهای فلش، تیزرها و مولتی مدیاهای فلش 

اینجا کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ب.ظ http://yaemam-mahdi-1390.loxblog.com/

باسلام
شما با افتخار لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد