آسمان مال آن هاست

وب سایت حسین محمدی نصرآبادی

آسمان مال آن هاست

وب سایت حسین محمدی نصرآبادی

اسلحه تک تیرانداز M600

اولین ورژن این نوع اسلحه ام 500 است که توسط تیمی که دی هاسکین ( D. Haskins ) مدیریت می کرد طراحی شد و به همین جهت به این اسلحه هاسکین ام 500 نیز گفته می شود . این مدل در سال 1983 میلادی به تعداد 125 عدد توسط ارتش آمریکا خریداری شده و در جاهای مختلفی چون گرنادا ، بیروت ، پاناما و عراق مورد استفاده قرار گرفت .
این اسلحه فاقد روپوش لوله است و اصولا برای تیراندازی در حالت ایستاده طراحی نشده است و برای همین علت محلی برای اینکه تیرانداز با دست دیگرش اسلحه را بگیرد ( در راست دستان دست چپ ) تعیین نگردیده و فقط با نصب یک دوپایه قابلیت شلیک در حالت درازکش را دارد .
 

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:-7BA4RJGA_ir7M:http://world.guns.ru/sniper/gol-sniper_m2.jpg&t=1



در مدل ام 500 و ام 600 خشابی وجود ندارد و گلنگدنی که در سمت راست اسلحه قرار دارد ابتدا باید چرخانده و به عقب کشیده شود تا بعد از فاصله گرفتن از جعبه خوراک دهنده ، فشنگ در داخل آن قرار گیرد . بعد گلنگدن به همراه فشنگ به حالت اولیه بازگشته و قفل می گردد . قنداق اسلحه مانند بسیاری از اسلحه ها قابلیت تنظیم دارد . 

در مدل ام 650 خشابی برای اسلحه تعبیه شده است که ظرفیت 7 فشنگ را داشته و از نوع جعبه ای جداشونده است . در این مدل به علت بزرگ شدن جعبه خوراک دهنده از مدلهای قبلی سنگین تر شده است .

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:xcdlBKPp2SfbDM:http://world.guns.ru/sniper/m600.jpg&t=1

پ ن : عشق من کی به تو می رسم؟ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد